این روزها پشت سر هم اتفاق های بد میافته ، همه چیز بهم ریخته ، همه برنامه هام تحت تاثیر اتفاقات غیر مترقبه قرار گرفته ، راه پس که ندارم ، برای پیش رفتن هم خیلی خیلی بیشتر از اونچه که در وجودم هست انرژی لازم دارم ، حسرت انتخاب هائی که همین چند ماه پیش میتونست کلی آسایش فکری و مالی بهمراه بیاره و سختی چندتا امتحان پیش رو گاهی بدجور مشوشم میکنه .... فقط میخوام بگذره و تموم شه و بکنم و برم از این مملکت ، جائی که فکر و روح و روانم آزاد و آروم باشه و استرس و دغدغه ای برای خودم و خونواده ام نداشته باشم ... + نوشته شده در شنبه بیست و دوم مهر ۱۳۹۶ساعت 12:10 توسط راهی | تحریر خیال...
زن ها شاهکار خلقت هستن ... عجیب و پیچیده ترین مخلوق ممکن، اگر چه طی سی و پنج سال زن ایده آل در دیدم کلی تفاوت کرده اما باعث نمیشه منکر بشم تک به تک زنها معجزه پروردگارند ...
+ نوشته شده در جمعه بیست و هشتم مهر ۱۳۹۶ساعت 1:50 توسط راهی |